środa, 15 listopada 2017

Świątecznie skrzący się czekoladownik | Dorota

Ho, ho, ho!

Świąteczna atmosfera już się porządnie rozprzestrzenia: woła do nas ze sklepowych witryn, z telewizyjnych reklam, odbiorników radiowych. Czas, żeby na dobre zawitała i na naszym blogu. Dlatego mamy dla Was wyzwanie, które wprowadzi Was w ciepły, serdeczny, bożonarodzeniowy klimat: "Pod choinką". Temat jest niewyczerpalny, bo czegóż to nie znajduje się pod choinką! Ja Wam proponuję czekoladownik. Najzwyklejsza czekolada zyskując przepiękną, ręcznie wykonaną oprawę wywoła jeszcze szerszy uśmiech na twarzy obdarowanej osoby.

Kraftową bazę czekoladownika złożyłam i wkleiłam magnes. Z papieru akwarelowego wycięłam bazę okładki, resztę czekoladownika okleiłam papierem UHK Gallery "Christmas in Avonlea" -  "Holly", z którego wykonałam dwa ruloniki na okładkę. Papier Akwarelowy pochlapałam mocno zieloną ecoliną i delikatniej złotą. Mało mi było złota, więc gdzieniegdzie naniosłam klej i odbiłam folię do złoceń z rolki. Przykleiłam ruloniki, tu i ówdzie naniosłam gel medium i rozsypałam cekiny, mikrokulki i brokat. Po wyschnięciu przykleiłam motywy wycięte z papieru Holly, kwiatki, owoce głogu. Pracę wykończyłam czerwonymi perełkami. 







Pozdrawiam
Dorota
 
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Możecie użyć także:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz